Ha!

Om någon uppmärksammat så har jag fått en "liten komentar" I mitt förra inlägg.....
Hm.. visst kan väl livet vara som en romantisk komedi?! Det är jag helt övertygad om! (eller hur Elin!)
Dansa i köket, blommor varje dag... titta varandra djupt i ögonen när man tar farväl för dagen...
Hm, och folk undrar varför ja gär singel!!
Men ibland kan det väl vara så? snälla, snälla säg att det kan vara så!

-Nä, det är nog dags att sluta med dom där fasonerna om jag vill ha mig en karl, jag får nog vara nöjd om ja blir påsatt si sådär 1 gång i veckan!
Ha! Va ful i munnen jag är! Hoppas ni förstår att jag skämtar...(men ändå inte) ;)

Man kan väl inte rå för att man vill drömma sig bort till romans-land när det är så himla grått, mörkt och kallt nu!
Elin låt mig få ha mina drömmar i fred!..jag vet att dom kommer slå in.

Eller förreste, jag kanske borde söka mig en karl som inte är ett dugg romantiskt, mitt ex han lovade mig rosor varje fredag och ni vet ju hur det slutade.
Men det kävs egentligen inte så mycket för att göra mig nöjd, jag hittar romantik i allt!!!

Förresten dagens ordspråk jag måste fundera på:
Tala är silver, tiga är guld....
kom ihåg Erica, tänka först, tala sen... tänka först, tala sen..
En kompis (Hanna S) brukar säga att jag flörtar.. ALDRIG säger jag.... men jag måste nog snart hålla med henne... det bara flyger ur mig, som i dag tex.
Det kom in en kund på jobbet som hade ett inbokat möte med en jobbarkompis, han hade bokat den tid han egentligen hade haft med mig.
Han hade varit ganska skämtsam när vi talats vid på telefon så idag när jag mötte honom hälsade jag han med
- Har du dumpat mig?
(han svara) -ja... fast jag gillar inte att dumpa tjejer, men ja ska köra skoter i morgon
(jag svara) men ja kan ju följa med!!!;);););)...
Det här slutade med att han tittade konstigt på mig varje gång jag gick förbi.
Ok! Inte så mycket för världen.... men han var en kund, lite profsig tycker man ju att jag kunde vara..

Det är klart, jag har gjort mycket värre saker än så, men ingenting jag kan berätta om här;)

/Så långe!


Vadå? flörta? jag? -Aldrig! (visst håller ni med?!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, du är ju en skoter-babe Erica! Romantik på fjället... kanske verklighet till påsk ;)

2009-01-09 @ 09:24:13
Postat av: Lovisa

Du e så jäklar rolig !!!!!!

2009-01-09 @ 10:39:30
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Hanna S

det kanske var så att du fick dubbelt upp med romatiska gener, du måste fått mina med! hah! thank god it's friday för dig, inte för mig! fyra hela kvällar kvar.. men gick bra igår! peppa peppa! puss!

2009-01-09 @ 10:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0