goda vänner

Herregud och tack å lov att man har kompisar va!
Trevlig kväll igår... man får verkligen träna skrattmusklerna när man umgås med det här gänget. Hanna, Frida och jag möttes hos Elin T där vi blev bjuda på tunnbrödrulle till förrätt (Hon e duktig Elin) och en härligt god fisk/skaldjurssoppa. Till detta servarades vitt vin (på en tisdag! jag vet!) och Hannas goda bröd! Lovely, kan man ha det bättre? Tror inte det.
Kaffe, efterrätt och mycket skratt... dom här tjejerna är galna. dom får mig att verka normal, ha!
kanske har någon bild jag kan lägga upp senare... beror på om det blev nått bra.
Men som Elin sa igår
-Det här va väl inget speciellt. Försökte förklara att när jag och Hanna bjuder varandra på middag så är de köttbullar på sin höjd.
Men, men... hon vill att det ska va fint hon. Ja vill ju bara visa för alla hur trevligt jag har det...ha,ha.ha..
Ni hör, nu är det en helt annan melodi en förra veckan då allt kändes piss.
Men antar att livet är så, upp och ner alltså.
Nä..nu ni, måste jag arbeta. (arbetsmoralen är hög idag) så jag ska gå och ta hand om min elev.
(eftersom att jag inte ha någon att ta fikaraster med så kan väl det här räknas som det)

so long my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0