God natt

Dags att hoppa i säng. Börjar jobba i morgon så nu är det tillbaka till verkligheten.
jag är lite nervös!
Påbörjar en ny arbetsuppgift i morgon... nått jag inte gjort tidigare och det känns lite pirrigt.
Jag vill göra det, det var till och med ett av mina "mål" för -09m men ändå. Det här kommer kräva mycket av mig och tänk om "jag" inte är bra nog.
Hm... har inte heller klurat ut hur jag ska lägga upp det hela heller men,men, det ordnar sig:)
Försökte få lite stöd av mina kompisar... det svar Hanna (strand) gav mig var:
- Du kommer att klara det bra!
Och om inte, - I´m not suprised!!

Tack kompis!

Där ser ni, vilket förtroende jag har hos mina nära och kära, Ha! Ni skulle bara veta;)
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men klart du klarar det Erica! Annars är det bara att puta lite med munnen så är det klart å betart!

2009-01-07 @ 15:57:28
Postat av: Anonym

Pappa kollar på bloggen och hälsar att det är bättre att du kopplar in telefonen .......

2009-01-07 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0