Första dagen som bloggare!

jaha så var första dagen som bloggare slut. Hittills klarar jag mig ju riktigt bra.. 2 inlägg på samma dag ha,ha.ha, Vi får väl se om det håller i sig!
Kära syster blev mäkta imponerad av min blogg, hon ville dock inte se några "fyllebilder" . Vi får väl se hur jag håller det löftet någon gång kanske jag måste visa er hur det verkligen ser hur:).
Syster, Jocke och mina älsklingar  är här hela helgen- underbart. Dom blem mäkta inponerade av min middag.
Fläskytterfilé och potatisgratäng. Kan väl erkänna att det inte händer så ofta, att jag lagar mat alltså.
Ska lägga mig ner på madrassen och sova nu!
Har ju hyrt ut sovrummet till syster
/ Så länge

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hahahaha men Hanna då....



Mmmm vilken middag inte illa !

2009-01-03 @ 09:27:51
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ska vi springa imorgon förmiddag? I'm ooon.

2009-01-03 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0