En present


från syster! Hon tyckte jag behövde den..hm... jag vet inte hur jag ska tolka detta?




Va? Ekonomi? min ekonomi funkar bra....jag handlar tills det är slut.
Det är nog Hanna (syster) som behöver den mer. Jag ska ge er ett exempel..
Idag skulle vi handla, toapapper, bröd, godis...lite smått och gott...
Syster gick brevid mig och gav tips...köp det här, tre på xtrapris, du kan frysa in...
så det slutade ju med att jag hade en hel vagn full med grejer och handlade för flera hundra kronor..
Ekonomisk? jag menar, hade jag handlat själv hade jag bara köpt godiset! Ha, ha,ha
Det tycker jag är ekonomiskt. Att prioritera!

Tillsammans med mamma åt vi en god middag på 2 Våningar, vilken lyx vecka för mig va?!

Här kommer några bilder från igår.


Förrätten!


Elins soppa och Hannas bröd!

Så härligt att få ha besök och få umgås bara vi..(jag och syster alltså). Men de kan ju ibland också vara lite påfrestande... jag försökte se på Top Model då hon sa (tänk er inländsk engelska)
- Hello sister, is this quality time?
Hon tyckte det var mycke mer "quality time" att titta på semestersvenskarna...eller vad det nu heter på 4:an...

By the way, de funkar inte att skicka mms från min telefon (ja jag har hämtat inställningar från telia) ...jag behöver hjälp

Over and out

Kommentarer
Postat av: H.Strand

hahahah! heja heja heja Hanna(syster)! Erica, inländsk? far inte bort i helgen

2009-01-28 @ 21:34:53
Postat av: Anonym

jag fixar ditt mms problem nästa gång erica :)

2009-01-29 @ 09:48:25
Postat av: Lovisa

Hahaha ja visst e det roligt när mane så olika som syskon eller inte i bland haha !!



Jag har panik över emmas bröllop å åhon e lugnet själv hon har inte ens fixat ringar än !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å sånt gör mig galen men men det e ju inte mitt bröllop!! hihi

2009-01-29 @ 15:57:00
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0