Duschad och klar

Nu har vi sprayat oss och inväntar färgen. Den skulle komma gradvis under kvällen så nu är det bara att vänta.
För tillfället känns det lite klippigt...vet inte om jag ska sitta, eller stå... kanske ligga eller gå omkring naken. Så att det inte färgar av sig eller blir ojämt.
Ja, jag vet inte det är bara att vänta och se!


Elin innan duschen. Man var tvungen att ha en sån här mössa för att skydda håret och få undan det från ansiktet.




Sen var man tvungen att stå och göra olika poser. Det gick en stund innan vi fick till det. Tänk om vi skulle glömma hur vi skulle stå. Vi ville ju inte göra en "Ross"


Färgen yrde runt när man sprayades. Det gällde att komma ihåg att blunda...och att inte andas in när sprayen kom mot ansiktet.
-Jag glömde för en sekund...och det smakade inte bra!!

Efter bilder kommer i morgon!

Nu blir det middag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu vill jag att du lägger ut en bild på mig som brunis! Och en snygg sådan! Så att folk inte tror att jag ser ut sådär :P

2009-01-25 @ 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0