Celebert besök.

Idag har jag Tilda hos mig. Tilda är alltså Malins föräldrars boxer. Dom skulle ha en familjedag i Sundsvall så då fick Tilda komma till mig!
Hon kom strax efter 7 på morgonen och efter att hon tittat runt en stund så la vi oss för att sova ett tag till.
Åh vad härligt det är att ligga och sova och lyssna på någon annans andetag!! Speciellt en hunds som har en lite suckande andning. Det är härligt och lungnande, vem behöver spa när man kan få sova brevid en hund!

Vid kl 10 tog vi en morgonpromenad längs strandpromenade. Vi gick i soluppgången genom skugga, dimma och sol (Oj, till och med det där lät lite romantiskt!)
Par tittade på oss och sa tiil varandra vilken fin hund hon var.
Jag log stolt och låsades att hon var min!

Det blir en härlig dag, när jag kom hem såg jag att det var The Hills på tvn, Lovely!
Så vi lligger brevid varandra och slappar, jag i soffan och Tilda i sin lilla bädd.

Kommentarer
Postat av: Hanna S

titta!! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4129509.ab

2009-01-10 @ 15:52:22
Postat av: jenny

nämen, så hitta jag din blogg då :) roligt!! allt väl hoppas jag!!

2009-01-10 @ 20:40:29
URL: http://jennynenny.blogg.se/
Postat av: Elin

Men Erica.. du måste ju skaffa dig en hund... :)

2009-01-10 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0