Att jag kunde glömma..

jag som gått och tittat i kalendern, prickat av och sagt till mig själv att det kommer jag ihåg. Men tro det eller ej jag glömde lille- Virus igår.
Han hade namnsdag, Viktor alltså. Grattis, grattis, grattis i efterskott! Jag brukar vara bra på att komma ihåg just namnsdagar, lite tant varning på den jag vet! He, he. Vet inte varför just namnsdagar går bra (oftast) när jag titt som tätt glömmer det här med fördelsedagar. Förlåt, jag vet jag är dålig på det.
Tur att jag har en snäll syster som ringer och påminner mig när någon i släkten fyller år. Hon är ju också förövrigt den enda jag kommer ihåg eftersom hon fyller år 1 dag efer mig! Bra för minnet.
Snart dax för duschen där, dagen har bara susat förbi. Haft möten hela tiden och nu är faktist enda stunden idag som jag sitter ner!!

Snart helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0