Uppe med tuppen!

Okej, kanske inte tuppen men kl 9.45 gick jag ut på mmorgonpromenad och för mig så är det tidigt. Alla fall när man har möjlighet att få sova ut. Det var ett ordentligt blåsväder ute och snön yrde åt alla håll (vad hände med sommaren?) näväl promenaden är gjord nu!

Igår hade jag och Hanna tacomiddag innan det var dags att gå hem till E.T för att se på schlagern. Vi tyckte att alla gårdagens bidrag sög så vi valde att se två filmer istället. En bra spenderad lördagkväll!


Jag gör mitt bästa i köket och steker lite köttfärs!!


Visst ser det gott ut?!! Det var så längesen jag åt tacos


Vi hade också var sin öl att dricka till, så vi fick riktig lördagsfeeling:)

Nu ska jag sätta mig och avnjuta min frukost innan jag ska och sätta mig och planera lite inför morgondagen.
Har ett möte jag vill vara förberedd på.
Sen pump, simning och bubbling med Elin T på iksu....vidare till Hanna för mellis, Gossip och Nip Tuck.
Vilken söndag va?!!

Kommentarer
Postat av: H.Strand

förföriska blicken på sista bilden!! hallåå grabbar, ta för er för faan!

2009-02-22 @ 12:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0