Som ett brev på posten!

Titta vad jag fick i morse!!  Wohow....jag är rik, jag är rik!!
Ni ser, det lönar sig att handla...
-jag hjälper staten och jag hjälper mig! It´s a win win situation!!

Kortet är lite suddigt... jag skakade av upphetsning!

Det behövs inte mycket för att göra mig upphetsad nu för tiden..ha,ha.ha...(hon har inte bara presentkort, hon skämtar också!!)
Vilken dag va?!

Låg och funderade igår på hur bra mitt liv var just nu... men det är ett helt annat blogginlägg. Det krävs lite vin för att kunna dra hela den historien..varför inte i morgon?? ha!

Känner hur solen riktigt värmer mig när jag sitter vid datorn, det  är bra för det är svinkallt i min lägenhet.
Önskade att jag ahde haft kameran med på min morgonpromenad för de var superfint nere vid älven...
Solen höll på att gå upp och där det fortfarande var öppet vatten såg det ut som att det steg upp ånga..Det var magiskt!



Så här vackert var det i mitt vardagsrumsfönster!

Vilken dag va?

Jag kan köpa något snyggt på HM
Solen skiner
Jag är glad
Jag ska träna
Det är fredag
Ska umgås med Maria ikväll
Äta god mat till lunch

/Over and out!


Kommentarer
Postat av: Elin with the T

Jag har ont i nacken... tror inte jag var så avslappnad i axlarna igår som man borde ha varit :)

2009-02-13 @ 11:10:03
Postat av: H.Strand

not bad at all, you're such a foxy dancer, sush aaa foxy dancaaa!

2009-02-13 @ 12:58:38
Postat av: Lovisa

Ja det vore nog det bästa men det klarar jag nog inte haha....

2009-02-13 @ 18:59:20
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0