Slappa söndag!

Vi hade öven idag tänkt att ta en tur med skotern. Men när vi vakande och termometern visade -20 grader valde vi att stanna inne.
Det var en underbart fin dag idag. Solen skiner, det är inte ett moln på himmlen och snön gnistrar som om det vore diamanter.  Äntligen sol! Jag tror inte jag sett solen på två veckor, det känns att den är välbehövd!

Vi tog en promenad till Lisa för att titta på nya bebisen!





Lisa bjöd på gott fika som vanligt!




Hon är en riktig liten skönhet lilla Agnes!! Så liten och söt!


Senare väntar middag hos pappa och därefter hemfärd med Elin och Jonas.

Kommentarer
Postat av: H.Strand

bullarnaa!! ge hit! verkar som din helg varit fin, härligt! ses imorgon, jag sparar smet och gör våfflor till dig när du slutar!

2009-02-01 @ 14:30:58
Postat av: H.Strand

här haru en påse med energi, min tur å hjälpa dig:P det går bra med tuffetåget, annars får du ju chansen att flörta med nån på stationen medan du väntar, det är ju inte alla som får den möjligheten! heta goa göterborgare! ska snart sova också. hörs imorgon mate. penis!

2009-02-01 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0