När man inte tänker....

Ibland kan det ju hända  mina vänner att man inte använder det här lilla som håret sitter fast på...hm...vad va det nu?? huvudet ja! Huvet!
Bevis på det:
När vi i fredagskväll åker till Åsele ser vi, mitt ute i skogen något som springer över vägen...det första jag tänker (och säger högt och glatt)
-En katt!!
Nej, Erica...en räv. Rävar bor i skogen. Bra jobbat.
Senare på vägen hem... vi sitter och snackar om New York och en kompis till Jonas berättar att när han var där va det mycke"4 july rea"....
det jag tänkte tyst för mig själv (tack och lov att jag inte sa det högt!!!!)
-Jaha och när är det då??
Man kanske kan färga håret brunt men de är tametusan omöjligt å dra blondinen ur mig;)
Men det är helt enkelt smällar man få ta när man umgås med mig.
Man få tåla att jag säger hon till han....Att jag säger 537 fast jag menar 375.. att jag stavar min egen blogg fel. Och att jag rent allmänt bara snacka skit!!
Det är bra! Det är sånt jag gör.

Vilket tokigt inlägg det här blev då! Jag som bara ville säga att i eftermiddag åker jag till Varberg på kurs, kommer inte hem förrns fredag!
Det kommer bli kul, bara jag tar mig dit. (jag gillar inte att åka flyg, byta till buss, byta till tåg..osv...)
Det jag ville få fram är att vi kanske inte hörs förrns på fredag då, eller lördag morgon. Vem vet

Lev å må! Som man brukar säga!

(vi minns goda tider...varma tider...)

Kommentarer
Postat av: Elin with the T

Du är så söt Erica :)

2009-02-03 @ 07:43:20
Postat av: Edvin o Viktor

Erica mår du bra? Fast jag Edvin mår inte bra!



vnklj5187 ( Viktor var mkt noga med vilka bosktäver o siffror han tryckte på, anatr att ni två förstår varann)

2009-02-03 @ 10:50:44
Postat av: H.Strand

du kan va preciiis hur dum(i huvve) du vill, får bara oss andra att framstå som smartare ju! visste du inte att det är därför jag umgås med dig typ hela tiiin? nje just det, du är för dum för å fatta :P hoppas allt flyter på hela vägen till Varberg, snart fredag ju, då är du hemma! vi kanske kan käka middag tsammans? du kan ju komma till mitt jobb runt 18 om du orkar. kan vi käka där eller på schtaan. hej filur!

2009-02-03 @ 12:37:02
Postat av: Hanna Strand

jag vill ha den gröna, femman, fin va

2009-02-06 @ 19:48:39
Postat av: Hanna Strand

KLAKJKLA&shoptype=S" rel="nofollow">http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAMKLAKJKLA&shoptype=S

2009-02-06 @ 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0