Måndag igen?

Huvaligen vad den här helgen gick fort!
Bra för att då närmar vi oss NY med stormsteg. Dåligt för jag har färre sovmorgnar. Det borde ju vara varje människas rättighet att få sovmorgon, eller hur?

Nå väl, måndag blev det och jag är redo för en ny arbetsvecka. det är lika bra att se det från den positiva sidan efterom hur jag än gör det så får jag inte flera lördagar efter varann.

var och hälsade på mitt gamla jobb idag - Jag saknar er!! Massor!!
Håller tummarna för Rebecka och väntar på en inbjudan!!..he,he..hoppas Nina vidarebefodrar denna lilla hälsning till henne.
Nä men trevligt var de i alla fall.

snart tror jag minsan jag tänker samla ihop mina presentkort (har ett på Indiska också) och ta en tur runt stan innan jag börjar jobba. Man hinner så mycket när man börjar 13.

/Over and out

Kommentarer
Postat av: Hanna S

jag hittade en plats där vi ska ha kvällpicknick i sommar med bubbelvin! perfastället :) jag såg det framför mig, det kommer dras till mig mohaha

2009-02-16 @ 14:51:11
Postat av: Lovisa

Tack !

Ja bra du påminde mig !! har ju mättt mig hela tiden har det i en bok nånstans måste kolle upp hur det gått med den kurvan oxå hade nästan glömt den !

2009-02-16 @ 19:38:21
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0