Lördag morgon!!

Det var så härligt i morse när "väckarn" ringde och jag bara kunde stänga av den. Lovely.
Nu blir det en snabbis på stan sen tror jag att det gäller att "vila sig i form"

Har slagit in lite paket till syster... det är nästan (men bara nästan) lika roligt att slå in till andra som att få paket!




Sen till mitt lilla projekt som jag höll på med under veckan...


det här bordet och serveringsvagnen köpte jag på Salig Röra för typ 200 kr (fick 2 väskor och lite annat också)

Tog och målade och fixade... och så här blev resultatet.

Tada!!

På brickan har jag limmat fast presentpapper! Snyggt men lite bubbligt blev det. (otåligheten igen)

Lampkärmen ahr jag köpt på myrorna för 20 kr. så här såg den ut då!


Tog bort övertyget och såhär fint blev resultatet..



Billigt är bra!
Ha! det här blev ju värsta "makeover" sidan nu!
Jag tycker det är kul att pysla och fixa är andan lägger in.

Nu är det väl dags att gå in till stan. Måste ju färga håret innan kvällen också!!

/Ha en lovely lördag

Kommentarer
Postat av: Hanna S

paketinslagarn, det där du det! jag äter middag nu, sen blire dusch å peppus!! hhoho. ska komma ihåg högtalaren också! hörru, varför kommenterar du aldrig på mig? kan du inte? eller är det bara så att jag skriver väldigt ointressanta saker kanske. kan ju va det! snart ses vi, you're still 25!!!

2009-02-28 @ 15:59:13
Postat av: Söder

Magnifikt! Nästan så man tror Jonny och Mattias varit framme med en roomservice-makeover! Hörde du har kalas ikväll, störstgrattiset från mig och ha en prima kväll! Trist man inte kan va med på sånna events men det tar vi igen i NY! :) Kram!

2009-02-28 @ 17:35:23
URL: http://www.serioni.blogspot.com/
Postat av: Elin with the T

Jättefint blev det blev ändringarna Erica :) Tack för ikväll! Förlåt för att jag var tråkig...

2009-02-28 @ 23:42:44
Postat av: Hannah

Va kul att du också bloggar! :) Och att du hittade till mig. Kul läsning och va duktig du är på att "renovera" möbler! Kul med lite tips och idéer på vad man kan göra :) Grattis i förskott! Tänk att jag aldrig glömmer att du fyller år 3:e mars ;)



Hoppas allt är bra med dig i övrigt. Ses vi på klassträffen måntro? Kraaam

2009-03-01 @ 19:01:07
URL: http://www.hannahnawab.devote.se
Postat av: Hannah

Jag igen :) Har Strandoo blogg?? Ge mig!

2009-03-01 @ 19:03:11
URL: http://www.hannahnawab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0