Lat söndag!

Gissa om jag är trött idag...orkar inte ens knappt kliva upp från soffan.
Och innan ni nu börjar tänka att man mår som man förtjänar så ska jag att det var en väldigt lugn och skötsam kväll igår.

Maten var fantastiskt god och sällskapet som vanligt utmärkt!

Elin hade gjort härligt goda fördrinkar med ishjärtan i. Allt för att följa kärlekens tecken!


Värdparet.

För att titta närmare på maten kolla in Elins blogg!
Sen blev ddet ju förståss en och annan drink!






Tack för en lovely kväll hörrni! Det gör vi om snart igen!!
Nu är det dags för mig att plocka ihop lite grejer och göra mig redo för Pump.
Jag och ET skulle bubbla lite efteråt, det kan vara skönt för trötta muskler.
Sen middag hos Hanna och gossip...så jag får lite kärlek i mitt liv med;)

Ha en härlig söndag..!!
/Så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0