ja men visst

..kan man väl ändra sitt sinnestillstånd!! Det är i alla fall min övertygelse!
Själv blev jag på lite bättre humör när jag såg hur vackert det var ute idag! Senare hade jag en kund som det gick väldigt bra med. Då blev dagen helt plötsligt toppen.
Tänk vad olika det kan vara egentligen. Enda dagen så känner man sig inte alls dukitg på det man gör, men så en annan dag funkar allt precis som man vill och det känns som man växer flera cm. Jag gilla sånna dagar.
Dagar som idag!

Jag ska väl erkänna att jag fortfarande är väldigt trött och lite sur att jag valde att ta bilden till jobbet. Så jag inte ens får min dagliga promenad. MEN tog "hemmaluch" idag och möttes av ny tidning, och blankett så jag kan hämta ut böcker jag beställt. Jag gillare:)

dags att åka tillbaka till jobbet. Vill bara meddela att nu halva arbetsveckan har gått.
delar med mig av fina vinterbilder från min lunchpromenad igår.


Umeå är faktist helt amazing ibland!



Det är härligt när man känner solen värmer ens vinterkalla kropp!!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

har beställt finaste skorna på nätet, hoppas de hinner fram innan din bday så man får va lite snygg! ho ho

2009-02-11 @ 22:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0