Hörrni readers!

Jag har uppmärksammat en sak... ni är bättre på att komentera när jag berättat dumma grejer som jag gjort än när jag gjort något bra.
Skriver jag om något bra som har hänt så ekar komentarerna tomma...vad beror det på?
Vem säger det mest om? Mig som bloggare eller er som läsare?...hm... den kan ni klura på under natten..ha.ha...
sover ni gott nu?? ha ha...
Lite mer ni kan gotta er i som jag glömde skriva i tidigare inlägget....

Under funk passet skulle jag dra upp byxorna som hasat ner, så jag drog och drog och drog. Tills jag märkte att det inte var byxorna jag drog i utan trosorna. Så där fick jag stå, med underbyxorna i "hela härligheten" resten av passet!!
Inte var det skönt men vad gör man? Gräver sig i baken framför 40 pers? Nädu! Inte jag inte, Im a lady!!! Haha,ha, such a lady!!

Sov gott mina vänner, hoppas detta roar er under onsdag kvällen

Kommentarer
Postat av: Hanna S

du roar mig mycket ofta, även de gånger du inte har obekväma underbyxor.

mcsteamy alltsåå, I die.

2009-02-18 @ 22:47:39
Postat av: Lovisa

Du e så cool du hahahah

2009-02-18 @ 23:16:57
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Elin T

Försök att inte göra detsamma idag Erica ;)

2009-02-19 @ 07:33:34
Postat av: Hanna

SKRATTAR!!!!!!!!!!!!!!!



Skönt att du bjuder på dig själv!

Lilla V har 40 graders feber!!!

2009-02-19 @ 15:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0