Hon kan..

bara hon vill!
Gissa om jag har jobbat idag...jag har städat och rensat och dammat och putsat. Nu är det så fint så. Jag hoppas jag kan hålla det så här..för trots allt trivs man ju bättre i lägenheten (då menar jag hela, inte bara framför tvn där jag alltid trivs!) när det är städat och fint
Jag har också gjort träningsschema och matschema!! Det blir bra! Speciellt det där med matschema, då slipper man fundera vad man ska äta utan har det klart. För jag måste väl erkänna... (trots mitt bättre vetande) så är det inte jättekul att ställa sig och laga mat till sig själv när man kommer hem. Då är det lättare att man tar det som går snabbt...typ ägg, makrill, keso... Så nu ska jag förbereda så att det går fort, lätt och bra. Slut med det här slarvet nu!

Hanna och jag var på NK och fikade. Jag åt en härligt god semla! Ser ni! Jag behöver verkligen träna nu, så jag slipper se ut som en säck potatis när jag sitter ner!



Där vart det mycket snack om New York, vi längtar och längtar!!
Förresten, det är inte bara jag som längtar. Har sagt till Edvin att jag ska köpa födelsedagspresenter till han och Viktor där. (Eftersom dom båda fyller år kring de datum vi är i NY)
Edvin tyckte det var en jättebra idé för hör och häpna, Star Wars kommer ju från NY..för dom pratar ju samma språk...(Han är smart den där Edde!)
Så då sa han ju (om jag ville ha tips) att han ville ha Star Wars grejer!! 
Så varje gång vi pratar i telefonen så frågar han
-Är du i NY nu? 
Det här med tålamod är ingenting för oss!

Men när vi satt och fikade kom jag på att om jag vil ha några pengar att shoppa för i NY så funkar ju inte det här.
Jag kan ju inte fika upp mina pengar...så då tog jag och gick hem och bakade bullar!!!(hör och häpna, jag kan om jag vill!!)
Jag tänkte så här att hädan efter kan vi ju fika oss mig.. och spara in massor med pengar!!

Så nu doftar det härligt gott och jag tror att jag ska ta och provsmaka med ett glas mjöl..mmm precis som när man var liten!



Gött gött


Så ha en bra söndag kväll. Den här helgen har varit utomordentligt härlig och lagom avslappnad.
Det är skönt i mellanåt att göra ingenting!!

/E

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha ja du det e märkligt det här med glasögon haha



Men himlar så duktig vu varit med bullbak å allt !

2009-02-08 @ 22:07:52
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Hanna S

huuur fina varom inte de där bullarna då! super! du är fin på bilden. vi ses kanske imorgon. jag ska äta glass till frukost trorja!

2009-02-08 @ 22:08:51
Postat av: h strand

filurig min! passare så du inte kommer in i USA!

2009-02-08 @ 22:10:32
Postat av: Elin with the T

Jag och Andreas kommer snart och hälsar på!

2009-02-09 @ 08:05:23
Postat av: Elin with the T

Jag och Andreas kommer snart och hälsar på!

2009-02-09 @ 08:05:32
Postat av: H.Strand

de var verkligen jätte jättegoda! Elin skynda innan de är slutt!

2009-02-09 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0