hemma i tryggt förvar!

Så var man hemma igen. Utbildningen har varit helt underbar, som jag har växt (förhoppningsvis på andra ställen än längden och bredden!!) under dom här tre dagarna. Det har varit jättebra. Ska förankra allt detta nya hos mig själv och förhoppningsvis bli världens bästa coach!
Ni hör det är inga små ord jag kommer hem med!
Jag hade önskat att jag hade tagit kameran med mig och visat det underbara hotell som utbildningen hölls på. Självklart så hade jag ju inte det så ni får försöka förstå ändå!
Hotell Gästis som det hette var verkligen en helhets upplevelse. Ska ni till Varberg (vad man nu ska göra där?) så kan ajg varmt rekomendera det. Bland annat så hade dom böcker på toaletterna, hittade man någon man tyckte om så fick man ta den.....bara sådär.
Utanför fönstret kl 8 på morgonen möttes Kajjorna (om det nu stavas så) för att ha morgonmöte och ett innerligt tjatter satte i gång....men vid ungefär kl 9 hade dom flygit sin kos...Undrade vad dom hittade på resten av dagen för nästa morgon var dom där igen. Och de var 1000-tals, nästan lite läskigt som i filmen fåglarna.

Annat jag såg under min lilla resa var Lisebergsteatern, en spårvagn, ett tåg, mycke människor. Ja ni hör, de va inte illa för en norrlandspingla som jag;) ha,ha.

Men nu är jag hemma igen..där det är som vanligt, jag vet var ställen finns, jag vet hur folk är....ja ni vet det här alldeles alldeles vanliga igenkännande... som jag gillar.

En annan bra grej med att komma hem är att man har mycket och läsa från sina favorit bloggar...Man har inte höga krav här i livet..

So long 

Kommentarer
Postat av: H Strand

tack för kaffet! mumma. alltså. jag vill höra mer om din kurs, intressant. ska vi hängit på måndag kväll? eller jobbar du sent då? kan ju hänga anyway, kan bju på grötmiddag :P new beginnings! gröt gröt gröt!

2009-02-07 @ 16:34:57
Postat av: hanna strand

den gillade jag.



7PBXumNfhA/SYclYCA2kvI/AAAAAAAAJGY/hwxonuFQRM8/s1600-h/stab.JPG" rel="nofollow">http://4.bp.blogspot.com/7PBXumNfhA/SYclYCA2kvI/AAAAAAAAJGY/hwxonuFQRM8/s1600-h/stab.JPG



2009-02-07 @ 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0