Grattis grattis grattis!!

Min syster har fått jobb!! Jobbcoach hur snitsigt låter inte det? Grattis det var du värd!
En hälsocoach och en jobbcoach, hur tror ni våra samtal låter....vi sitter å fikar go´fika och klagar på våra dåliga jobb..ha,ha.ha! Nä vi är ju precis som alla andra. Bara snäppet bättre!! Vi Perssons systrar!! Oj, jag tror jag drabbat av storhetsvansinne. Tror det beror på att jag har helg och är ledig. Och då är det ok, då får man vara stor på sig.
Eller beror det på all kaksmet jag ätit? Då är det också ok!

Har bakat lite till i morgon och till tisdag (då min födelsedag är på riktigt...glöm inte!)  Och det bästa av allt.
Jag fick slicka alla skålar!! Inte som när man var lite och var tvungen att dela!





Jag är övertygad om att det kommer att smaka toppen. Vad det blir det får ni veta i morgon...eller på tisdag. Kom förbi vettja!!

Sitter och funderar om jag ska gå på ica (igen) glömde jäst som jag skulle ha till ännu ett bak.

Har köpt fina saker till syster i födelsedagspresent, nästan så fina att jag vill ha allt själv. Tametusan jag tror jag behåller det!

Ni får väl se vad jag köpte nästa helg (om någon därefter känner för att spontanköpa något till mig?) eller vad tror ni om att jag lägger ut bilder på vad jag köpt på onsdag då hon fyller år? 
Att läsa på bloggen är ju nästan precis samma sak som att öppna pressenter själv...ha,ha,ha...
(det måste vara sockert som gör de!)

/E 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså glöm nu inte vad du lovat!!!!

Inga fyllebilder i bloggen!



Ser löpsedlarna framför mig....

Magnifikaericas nakenchock!!!!



Nej och åter nej!!!

Sköt dig snyggt imorgon. Och du det där med bakning lär man sig med åren ;)

2009-02-27 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0