Good morning sunshine!

Solsken och solsken? det vet jag inte riktigt än men det bådar gott när jag tittar ut och ser att det ljusnar för varje minut!
Jobbade och slet som ett djur igår, nja.. okej då! inte riktigt men när man jobbar kväll är det nästan fullt upp hela tiden!

Sedan var Hanna här och provsmakade mina bullar. Hon fick tom med sig en påse hem...de är vänner det!!


Så här lämnar det hon sig efter sig, det blev några bullar. Och jepp, det är ett vinglas ni ser i bakrunden!
Hanna har ju helg nu, så hon ville fira!!

Dags att skynda till jobbet, jag har redan snozzzzat allt för många gången nu på morgonen så nu är det upp och hoppa!!

/Tjigeling


Kommentarer
Postat av: Hanna S

tack för dagens mat!! bra tisdag! lill-lördan imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0