God morgon!

Bättre dag idag!
Var på så himla dåligt humör igår så jag kunde inte skriva nått. Onda drömmar hägrade natten till fredag säkert därför mitt humör var så dåligt också. Nu får vi hoppas det var sista gången, eller hur?? Så less på skit som jag anser mig vara klar med!!

Nåväl, bättre dag idag som sagt.
Började dagen med en kort morgonpromenad. Än fast det bara var -1 grad så blåste det kallt.
Fortsatte med härligt god frukost.

Varma hallon i naturell yoghurt. Blanda med linfrön och cashewnötter.. Fint som smör det!!

Ska göra mig redo för en liten tripp till stan. Ska träffa Lovisa som jag tidigare jobbade med. Det blir kul.
Så nu måste jag gå och skramla ihop lite mynt och kanske gå och panta tomflaskor så¨jag kankse kan köpa mig en kopp kaffe..

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0