God morgon min sköna böna!

Sitter och äter frukost och bloggar samtidigt, det är väl skönt och avslappnande? hm..
Solen lyser in genom fönstret och värmer upp hela lägenheten, härligt! För oftast är det så kallt inne hos mig att man få gå med en filt omkring sig mest hela dagen.

Väntar på att Elin P ska hämta upp mig så ska vi ta en lite spa dag på Iksu! Vi ska köra kodition först (lite jobbigt måste det ju va) sen blire ång bastu och lunch innan det är dags för jobbet... Jag skulle önska man han me en sväng på stan också... hm... får höra vad fröken säger!


Hej, hopp alla vänner.
 Det är en härlig morgon, passa på och njut!
...ps...när solen lyser in ser man verkligen hur smutsiga dom är...ds..ha,ha.ha...

Kommentarer
Postat av: H.Strand

NY here we come, olalalal!! loveu

2009-02-02 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0