Glad, men ingen hjärna!

Hoppade in i bilden och var glad över allt det bra i mitt liv...sen kom jag på att jag glömt ta med träningskläder...typiskt mig. Eftersom jag var i sista minuten (inte ovanligt) fanns det inte tid att vända om.
Nu kan jag ju se att det var tur! Eftersom jag blev lite sen från jobbet idag så jag skulle ändå inte hunnit tills passet började.
Jag kompenserade med en promenad efter jobbet i stället, linssoppa till middag och litet bak av chokladbollar!





Tyckte det var lite ofint att inte bjuda på något när Maria kommer,  Jag ville inte handla något så jag tog och knåda ihop en gammal klassiker. Det här är typ det enda recept jag kan utantill. Inte ens typ, det är det!
Enkelt, gott och billigt. Me like!!
Nu är ju Maria så snäll så hon skulle fixa snacks men ändå, nåja jag har lite gammvin jag kan bjuda på!

Äntligen helg!!! Det ska firas!!


Kommentarer
Postat av: Hanna S

gammvin för gammtrasorna!

såg gott ut, du lyckas Erica, du är lyckad. å vi är bättre än alla andra + att vi är smartare!

2009-02-13 @ 20:09:31
Postat av: Hanna S

har du kollat graafs senaste inlägg? hahah, de har snott våran svullstil! fast vi är snyggare såklart! nu får jag snart snart gå. Imorgon sak vi fika!

2009-02-14 @ 00:11:18
Postat av: maria

Och jag vill bara säga att chokladbollarna var fantastiskt goda!!!

2009-02-15 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0