Fettisdag!

Idag har vi fettisdag, få ser om det blir någon semla. Försökte få chefen att bjuda på semlor så vi få väl se:)
Ska du äta någon semla idag??
Imorse när jag klev upp ver det nästan ljust ute...bättre och bättre dag för dag. Det känns härligt tycker jag när det är ljust och fint ute.
Hade inge yoghurt hemma så det fick bli en riktig engelsk frukost med bacon och ägg, inte helt fel det!
Läser Mia Törnbloms bok "En härlig bok" där det står ett budskap för dagen. Jag bruka läsa ett om dagen, på kvällen skriver jag också 3 bra saker som jag gjort men det är jag det.....det var inte det jag ville säga utan att idag står det...

"Chanser får vi alla, men alla vågar inte ta dem.
Vilken chans kan du ta idag?"

Tyckte det var bra. Ofta kommer det chanser som man på grund av feghet och bekvämlighet inte tar. Det kan röra sig om små saker eller stora men det känns alltid besvärligt att ta sig ur sin bekvämlighetszon.

Ja, jag vaknade upp lite små filosofisk så här på tisdagmorgonen:) Men det är tänkvärda ord.
men vi kan nog vara lugna, jag gör säkert något dumt idag som jag måste skriva...så då kan ni gotta er som vanligt...H,ha,..

För dagen gäller promenad till jobbet med Hanna, jobb, sen träning med Elin T. En bra dag.

/Så länge

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Erica så fina tallrikar jag fick igår, det var nån som kom förbi och tycket jag skulle ha dem!!!

hålla tummar imorgon så bilen går igenom, sen löning och sen helg! helviiide så kul vi ska ha på lördag!

2009-02-24 @ 09:32:53
Postat av: Sandra

Haha, det var ju tur då..! skicka din hotmail eller lösenord och det till min: [email protected] så går jag in och fixar!:) kram

2009-02-24 @ 15:56:16
URL: http://sandraigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0