Ett varningens ord...

Tänkte passa på att varna mina kära läsare så här på tisdagsmorgonen.....
Ni kom väl ihåg att jag igår glad i hågen gick med mina 2 presentkort in till stan?... Det skulle jag inte gjort!!
Gissa hur mycket fint dom hade. Det var nära jag tog ett sms-lån där på direkten.
Alla tankar om sparande och räkningar var som bortblåsta, hur blir det så??

Så mitt tips är att inte gå dit alls!! Där blir man också väääääldigt sugen på vår, alla härliga pastelliga vårfärger som inte kanske passar så bra i ett -25,3 gradigt norrland.
Nä, det får helt enkelt vänta. Fort som fn skyndade jag mig ut ur butiken, med pengarna i behåll. Har bestämt mig för att inte gå på stan förens mitten av mars. Vad gillar ni det beslutet??

Mår inte så värst bra idag... om ni vill veta??! Mår lite illa men hoppas att det ska gå över. Vill verkligen inte vara sjuk så jag bestämmer mig helt enkelt för att vara frisk!


Hur låter det??

Ni får väl höra om jag kräks på jobbet
/so long!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tanken är god, men undra om du kan hålla dig ifrån shopping.

2009-02-17 @ 10:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0