Ett brev på posten

Fick ett brev i brevlådan idag, tänkte vad spännande vem kan ha skickat det (man ser ju ganska fort om det är en räkning!)
Jag fortsatte att fundera, men vad tokigt samma frimärke som på det jag skickad för några dagar sen. Vilket sammanträffande liksom?!
Öppnade det och....nähä?...var det inte samma brev som jag skickat för några dagar sen?? Så mitt brev som jag skulloe skicka till csn hamnade, efter en liten resa hemma hos mig igen. Hade helt enkelt glömt att skriva någon adress var det skulle skickas.Och jag la heller inte märke till att min adress syntes i det lilla fönstret.
Så går det till när Erica skickar brev!!! Bra jobbat! Jag har gjort det idag igen!

Sen fick jag mobilräkningen...jag hade 34 sidor specifikation till vilka jag rignt och smsat. 34!!! Det är som en hel novell!
Men vem orkar läsa? Bara betala och vara glad...
Det är så det är när man är Magnefik!!

Kommentarer
Postat av: Elin

34 sidor.. my lord Erica :)

2009-02-17 @ 14:19:33
Postat av: Hanna

hahah ATT ÄGA Erica, ATT ÄGA. du är ju hahaha jag skrattar jag skrattar

2009-02-17 @ 14:48:48
Postat av: Lovisa

Men fy tusan så rolig du är !!!

2009-02-17 @ 17:53:46
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Hanna



Lite spartips inför semestern borde vara på sin plats!

http://www.dn.se/ekonomi/din-ekonomi/dra-in-pa-smasaker-fa-roligare-semester-1.794477

2009-02-20 @ 09:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0