Det är bara en känsla, jag vet!

Herregud! Helt plötsligt känns det som jag inte har några pengar...Och vi kan ju redan skippa den klassiska komentaren "det är så det är att ha bil" för det är inte vad det handlar om.
Jag har pengar, det finns bara en oro som inte riktigt är befogad. känner mig lite stressad att spara ihop massa pengar inför NY resan men herregud!! det är ju länge kvar...visst?!
Aja, jag får väl ta och göra upp en budget, det händer väl sisådär 5,6 gånger i månaden (ja, jag vet jag har lite hangups kring pengar!) ha,ha...

Ska käka frukost innan jag hämtar upp E.T för lite spinning på IKSU. Det känns skönt att ha kommit igång igen! Härligt med träningsvärk.

Dimmigt ute och kallt. Vad hände med sommaren som var på väg?

Kommentarer
Postat av: Hanna S

snart snart helgvila för dig! eller vila å vila men :P sovmorgon iaf! å snart snart fårj ag gå hem, ännu en sovmorgon för mig.. kan man bli sjuk av för många? :) jag vill handla massa mat, har skivit en inköpslista, jag kan inte vänta på å få skippa å äta massa jag inte vill äta! pöss

2009-02-12 @ 23:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0