De övre makterna..

vilka dom nu är, var verkligen med mig idag!!
På promenaden till jobbet fick jag en överraskning från Elin och Andreas

En "sparbössa" Var det inte fint så säg? Dom är så finurliga...

Hanna hade också med sig en överraskning..

Till mig?? Vad har jag gjort att förtjäna detta? Sicken tur man har!!

Tack, tack, tack snälla!!

Sen var jag på iksu och träna (efter mycket om och men så for jag ändå)
Jag hade ställt mig efter vägen (inne på parkeringen) precis som så många andra också hade gjort. Hämtat en parkeringsbiljett och trodde allt var frid och fröjd...
När jag kommer ut, så hör jag hur en herre ropar till en bil som precis parkerat i samma radda som jag.
- Du, ställ dig inte där! Du ser väl att han går och lappar alla bilar......
Då ser jag parkeringsvakten som lappar bil, efter bil, efter bil. Jag tänker bara nej,nej,nej...det är bara att avboka Ny (2 parkeringsböter på 1 månad) Men TACK OCH LOV!! så hade han inte hunnit fram till min bil!!
Wohow! Ibland har man flyt alltså!!!

En vecka till lön, livet är härligt.
Hanna är här, Grays börjar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0