Bakuppdatering 2

Jaha som jag sist sa så gick det ju inte så bra för mig

  

En enda kaka blev det.



Det blev som skorpor...det är inte ens nått för jag och Hanna på bakissöndag!

Men men nu har jag tagit nya tag. Och det blev bra, har dock inte smakat men det ser bra ut!!

Om ni läst mina komentarer så har jag ny design inom kort!! Som ni märker (och kanske vet) så är inte det här med tålamod något för mig. Det är därför sånt här händer. Jag måste tjata för fort fortska det hända.
Jag får en enda skorpa i stället för flera mufins för jag måste fylla de stackars formarna överfulla.

När jag målar eller sprättar tyg så ska det gå snabbt och fort så vips, så har jag färg över golvet. Några slingor i håret och rinningar på det jag målar, hål på tyget eller varför inte på mig själv. Så händer det när det ska gå fort. Men jag lär mig: Jag blir bättre och bättre dag för dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0