Arga ögon....

..har jag idag! Idag är jag både trött, sur och grinig. Allt på samma gång.
Min Mentala nivå har åkt ner från ja... sisådär 15-16 års ålder till en 5-årings nivå.
Stackars kunder som träffar mig idag. Jag är inte alls snäll och hjälpsam idag. Höll nästan på peka finger åt andra bilister, det låter inte bra va?
Jag behöver sova, jag behöver sol, jag behöver sommar och..tja... det är mycket mer jag behöver en dag som denna.
Ja mina vänner vad säger ni...kan man välja sitt sinnestillstånd?;)

Jag ska gå och öva på det nu!
Uppdaterar när jag har blivit snäll igen;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men du är snäll Erica! :)

2009-02-11 @ 09:11:17
Postat av: Hanna

Eller så behöver du komma till Åsele o vila upp dig!! ( ha ha)

Nån vila brukar det ju inte bli. Men humöret kanske kan ordnas i alla fall!





2009-02-11 @ 09:40:59
Postat av: H.Strand

det är ju så, man kan välja, men du kanske vill vara på dåligt humör? nånstans kanske det är det man vill, när man är sur, man låter ju sig påverkas av allt runt omkring en.. men fan, va sur!! klart man få va det! titta på mig, du kan ju iaf hålla dig från att peka finger!!

snart är det torsdag ju, snart helg! min vecka börjar om 3 h, men känns okej. puss!

2009-02-11 @ 13:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0