Äntligen helg!!

Fredag igen... veckan har gått jättefort fram till igår! Då trodde jag det aldrig skulle bli helg men nu är den här igen!
Har bara 6 timmar på jobbet innan jag är fri och ledig. Då blir det nog baka och städa som gäller!
Vill ju att det ska vara fint hos mig när kompisarna kommer i morgon, det ska bli kul med en riktig fest.

Som ni märker har jag inget vettigt att skriva idag (har jag det någon dag) men så här blev det i alla fall!
Inspirationen kanske flödar om en timma eller så!

/Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hoppas att det blir en trevlig fest. Grattis i förskott. När kommer du och hälsar på?

2009-02-27 @ 14:09:29
Postat av: Hanna S

man är lyckligt lottad om nån kommer förbi på ens jobb med cola och godis P: TACK! och du, den här helgen kommer bli überunderbar!

2009-02-27 @ 14:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0