Wonderful Wednesday!

God Morgon!
Har tänkt mig att jag ska ta och rycka upp mig nu, bli lite mer positiv och inte bara skriva om tråkiga saker här på bloggen!
Det låter väl som en god idé i alla fall.
Jag lovar också att jag ska lägga upp lite bilder senare, visst är en blogg så mycket roligare med bilder?! Jag kanske har några bra bilder från i lördags kom i alla fall ihåg att Frida knäppte några kort när jag mimade till Dolly Partons "Here you come again" en superlåt som jag haft på min hjärna hela förra veckan.
Jag sitter och funderar vilken låt som skulle kunna få representera denna vecka och kommer ihåg att jag än en gång glömt bort det här med veckans tanke, jag ska klura på den och se om jag kommer på något.

Annars kan ju alltid någon av mina smarta läsare få skriva en tanke i komentarerna. Och kom igen nu, jag vet att det är fler som läser bloggen än Hanna och Elin T. Jag vet det. Än fast jag uppskattar era komentarer supermycket så skulle det vara trevligt om någon annan också skrev en liten rad.

Kom igen! Jag väntar med spänning:)

Kommentarer
Postat av: H.Strand

Håller med! Alla som läser borde kommentera!

/Jag iiiigen

2009-12-09 @ 16:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0