Tillbaka till vardagen!

Tjolahopp! Hoppas ni haft en lika bra jul som jag. Den har vart underbar. Tänk vad lyxigt jag har det egentligen som när jag åker bort, känner det som att jag åker hem och efter det så åker jag hem igen. Alltså 2 hem, inte många som har den lyxen, heller inte många som njuter av det så mycket som jag gör.

Nu är jag alla fall tillbaka på jobbet men jag ser verkligen fram emot nyårskvällen. Jag och 8 av mina favoriter, kan det bli bättre än så.
Jag har kommit på att jag verkligen gillar nyår! Inte för att man få klä upp sig och gå på en fantastisk fest (jag är övertygad om att vi skulle ha superkul bara genom att vara med varandra) utan för att det känns som en riktig nystarty.
2010 - allt kan hända!
Jag läser alla årshoroskop med största spänning, sitter och gör planer på hur jag ska förbättra mitt liv kommande år.
Sen att det kanske inte händer så mycket det gör ingenting, det är känslan som är det viktiga.
Spänningen, möjligheterna...ja ni fattar va?!
Sen att vi går vidare mot våren gör ju inte saken värre..
Om hösten är årets baksida så är våren, ja mest troligtvis framsidan då, men även den så mycket mycket mer.
Jag är glad att vi kan lägga denna årshalva bakom oss och gå vidare mot nya och bättre äventyr.
Rör många äventyr är jag säker på att det kommer att bli, i alla fall med det gäng jag hänger med.

Senare blir det VILA utförsäljning med Malin (kanske också Kia och Frida S) så förhoppningsvis så hittar jag något snyggt till ett riktigt brakpris.

Lev och Må
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0