Sover ni?

God morgon eller god dag, lite beroende på vad ni gör just för tillfället. det känns som om alla ligger och sover utom jag, det var nästan tomt på gatorna, tyst och stilla. Men jag kanske inbillar mig, alla andra kanske gick på en annan gata?
Snart jul i alla fall! Imorgon åker jag och mamma till Åsele och det ska bli så himla mysigt och skönt. Äntligen jul.

Igår hade vi lite julfika hos Hanna medans vi såg på en film. Jag lyckades få i mig 3 lussebullar! Så jag är på god väg mot julens matkoma!
Vad som händer efter jobbet idag det kan jag inte riktigt svara på, vad ska vi göra?





Ha en bra tisdag:)

Kommentarer
Postat av: Hanna S

'Men jag kanske inbillar mig, alla andra kanske gick på en annan gata?' Fantastiskt Erica, du är en poet!

2009-12-22 @ 11:59:12
URL: http://themessonthefloor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0