Söndagssömnig

God afton, snart natt får man väl tillägga.
Jag skulle lägga mig supertidigt efter en hård lördagkväll men se hur det gick. Jag har alldeles för mycket att tänka på, det i mitt huvud snurrar runt, runt, runt. Hur kommer det sig att det är väldigt enkelt att ljuga för sig själv?
Är det någon av mina läsare som vet svaret? Jag skulle bli väldigt tacksam om denne då kunde berätta svaret för mig. Väldigt tacksam.
Ännu en trevlig helg går mot sitt slut och imorgon är det dags för jobbet igen. Det blir bra det med, vi närmar oss jul och vi börjar gå mot ljusare (vår) tider.
Jag har kommit på att hösten måste ju helt klart vara årets baksida. Jajjemen, det tror jag bestämt.

Anledningen till att jag sitter uppe och skriver ett litet inlägg är för att jag väntar på telefonen som håller på att ladda en talbok, kanske det kan få mig att somna. Men en ivinerlig (heter det så?) tid tar det.

Sov gott mina vänner

Kommentarer
Postat av: H.Strand

på söndagar kan ingen somna, och så är det bara. jag tror de flesta fortfarande är fulla. du skulle kunna vara!



evinnerlig. puss

2009-12-07 @ 00:16:17
Postat av: Elin T

Tur det finns google Hanna :P

2009-12-07 @ 14:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0