Nu har vi jul....

Åh, vad härligt med snö. Jag vet att de flesta bloggar och statusuppdateringar på fejjan igår handlade om just vädret, så jag hänger på den också.
Härligt med snö!
Jag njöt när jag gick till jobbet i morse för det var så mysigt med himlen som höll på ljusna (långsamt), alla ljusslingor som folk satt upp och sen snön på backen. Ibland behövs det inte mycket för att man ska må som en prinsessa:)

Hanna kom förbi igår och vi skrattade så tårarna rann. Vi förundrades över hur roliga vi var och självklart skrattade vi mest åt våra egna skämt....
Käre gudsonen ringde och undrade hur vi skullle styra upp julen, han har inte kommit över att jag inte ska fira julen (vara hos dom när tomten kommer) hos dom och självklart svider det i mosterhjärtat.
Jag undrar vad jag ska göra för att gottgöra det här. Mer julklappar kanske? Ett lån någon? Det skulle behövas...haha..
Jag försöker övertyga mig om att han inte förstår hur länge jag ska vara i Åsele och att han kommer vara rätt less på mig när det är dags att åka. Den förklaringen får duga, så länge.

Nu på onsdagen börjar det ju också bli dags att styra upp planerna inför helgen. Tjejer, hur gör vi? middag, bio eller party? Vi skulle ju kunna övertyga oss om att vi tar det lugnt men vi vet ju innerst inne att när vi gör nått så går vi alltid All in!

Lev och må

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Vi är fan råroligast!!!

2009-12-16 @ 12:57:25
URL: http://www.themessonthefloor.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tur du har skoterkläderna här.

- 29.9 nu....

2009-12-17 @ 15:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0