Nämen...

Vad konstigt! Inte en endaste liten komentar (förutom Hannas). Med mitt förra inlägg lyckades jag också få Elin att sluta komentera, tydligen så tyckte hon att jag inte uppskattar hennes komentarer. Men lovely, det är klart jag gör.
Jag uppskattar att någon ens vill umgås med mig nu när det framkommit att jag är tris!
Haha!
Men jag vet ju faktiskt att det ÄR andra som läser också, vaför komenterar ni inte? Jag kan annars outa er i min blogg och tro mig jag gört!

Jag är på ypperligt humör idag! kanske förvånade med hur veckans tidigare blogginlägg varit men jag känner att det här är en bra dag, allt kommer att bli bra.
Bara ni komenterar:)

Hannsi bjöd mig på sen middag igår. Kycklingwok och thailändsk öl. Det visste var det satt. Det kanske inte är mer som behövs än så..lite god mat, en god vän och en god öl!

Lev och må
/Ecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0