hej hopp

Hoppas din vecka vart bra?
Det har i alla fall min med julbord, träning och självklart party. Enda nackdelen var att jag blev tokförkyld igen efter att jag tränat men det var ju ändå ingenting som hindrade mig från en vinkväll med de bästa!






(Elin var uppenbarligen inte nöjd med sin bild så nu är den borta) Ja.. först klagar dom att det skrivs för lite om dom sen blir dom inte nöjda när dom får vara med... aja... what to do. Jag rycker fortfarande hon var himla söt på den bilden men det tyckte inte hon så nu får hon nöja sig med att vara blank.....så länge


Hittade inte ett enda kort på oss fyra tillsammans så det får bli mitt nästa uppdrag...
Har varit på en uppfriskande promenade med hanna det är alltid härligt:)
Nu är det dags att göra lite mat innan vi ska på bio och se Avatar. Har hört att den ska vara mycket bra

/erica


Kommentarer
Postat av: Elin T

Men skjut mig.

2009-12-20 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0