Härliga fredag

God morgon! Hoppas det står bra till i stugorna, en dag som denna!
Själv är jag munderad med både ull-långkalsonger och ullstrumpor. Och tja, promenaden gick ganska bra! Förrutom att med ullsockarna i skorna så blev det lite trångt. Men jag klagar inte. Det är fredag, det är jul, det är snöigt och det är bra:)

Snodde en lista härifrån som jag tänkte jag skulle fylla i.

VAD HETER DU: Anna Erica Persson
VAD VAR DET SENASTE DU SA: God jul, vi ses nästa år!
TILL VEM DÅ: Några kunder
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: Ett ligg. Haha.. ! Nä, snygga partykläder och ork till att städa
ÄR DU SEXUELLT FRUSTRERAD: Se tidigare svar!
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: klart jag skulle var.
HUR RAGGAR DU:Slänger med mina lockar. Fungerar varje gång:P
VAD HAR DU GJORT IDAG: Bloggat, gått till jobbet, städat
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: När jag skrivit på fejjen att jag behövde nått spännande, av Hanna och Frida
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Julbord med jobbet, träning, slå in alla julklappar, städa, party!
DIN STÖRSTA TALANG: Jag är rätt duktig på att lätta upp stämningar.
VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: Ganska tomt faktiskt men några tavlor
ÄR DU SVÅRFLÖRTAD:He, beror väl på tillfälle och vem som raggar upp en:)
HUR MÅNGA PÅ DIN KOMPISLISTA HAR DU HÅNGLAT MED: Vem kommer ihåg alla man hånglat med?
HAR DU NÅGON ANNANS GREJER HOS DIG: Ja, jag har en tendens att behålla att jag lånar (Hanna, du vet var dina grejer finns)
ÅRETS HÄNDELSE: hm.. måste klura mer på det med tanke på att det nya året snart är slut men spontant tänker jag på NY
SENASTE LÅT DU HÖRDE: ja det var något på radion.. minns inte
VEM VET MEST OM DIG: Malin och Hanna
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER: lampa, blommor, smågrejer
VAD GÖR DU PÅ FREDAG:Julbordar!
VAD HETER/SKA DINA BARN HETA: Sigrid, Hedvig, Ellen, Maja, Elvie(efter mormor Elvy) Ossian... jag har många förslag
HUR MÅNGA TIMMAR HAR DU SOVIT INATT: 7
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG: Fyra
VEM DRÖMDE DU OM SENAST: Jag minns faktiskt inte.
VEM VAR DU KÄR I SENAST: Kärleken är beständig, bara objekten som ändras:)
FAVORITFILM: Just nu: Holiday! Hello Jude Law:)


Jag hoppas ni fördriver dagen med att läsa denna lista och kanske skriver en egen.

Ha det bra
TGIF
/e

Kommentarer
Postat av: Hanna Strand

Nu har jag gjort en lista jag määää!

2009-12-18 @ 11:47:56
URL: http://www.themessonthefloor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0