En dag för eftertanke...

Jag hade tänkt skriva happy tuesday men det kändes inte riktigt så. Herregud ska det behöva ta flera dagar för att återhämta sig nu för tiden, är man så gammal?
Jag tackar mig själv att jag lovat migsjälv om att vara nykter till nyår. Jag paller inget mer!

Denna vecka har jag vigt åt lite eftertanke, jag måste funderar vad jag håller på med. Vad jag gör mot mig själv.
Känner mig som en stor dum (och dålig!) idiot idag! Not good, jobbar på att byta ut dom känslorna ordentligt.

Tro nog inte att det har något med mitt dricka att göra, det är ju en av mina bra sidor...haha!

Nåväl, det kan väl bara bli bättre härifrån?! Och det känns ju positivt, jag har redan (fast det ännu bara är tisdag) tagit bra beslut. Önskar bara att jag tagit dom tidigare....sisådär i somras! Ibland tar det lååång tid för tioöringen att falla ner.

Visst märker ni att det för min del vart en ganska trist höst (i alla fall bloggmässigt)? Jag lovar att bättra mig till efter jul. Då ska ni få se på andra bullar!

/over and out

Kommentarer
Postat av: H.Strand

OCH, tid för innantanke!! Puss

2009-12-08 @ 12:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0