Sista dagen på året...

Helloj vad jag är glad idag. Ser fram emot toppenkvällen i morgon med 8 av mina bästa. Tänk vad tur jag har som får spendera min tid mes sånna toppen människor.
Snodde en lista jag tänkte vi kunde avsluta året med...så här kommer den


2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hm...ja det tror jag nog. Gått på utbildning, åkt över världen och vem vet...kanske något mer
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nja, jag kom ju på att jag inte skulle äta något godis (hur kom jag på den dumma idén) men det sprack ju efter bara några dagar
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jag tänkte skriva nej, men sen kom jag ju på att Sara fått barn.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej inte detta år tack och lov.
5. Vilka länder besökte du? USA
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nope, bara mera av allt de götta!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?Ha, jag glömmer ju alla datum. Kommer bara ighåg stunderna
8. Vad var din största framgång 2009? Har jag haft någon? Haha.. kanske att jag lät mig lita mer på min egen åsikt än andras.
9. Största misstaget? På söndagmorgon så känns ju varenda lördagkväll som ett misstag;) Men jag skulle nog säga....Dom som vet, dom vet! Och att jag har lätt för att göra dumma saker mot mig själv. Varför är det alltid så mycket enklare än att vara dum mot andra?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Räknade precis att jag vart förkyld i 6 veckor. Väldigt ovanligt för mig som nästan aldrig blir sjuk. Vad kan vara fel? Måste ha någon slags obalans i kroppen.
11. Vad spenderade du mest pengar på? Partkvällar!
12. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massvis, alla mina nära och kära... gänget som drar ut mig på en massa skoj!
13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Skulle nog säga When love takes over med Kelly och David Guetta...sommar, sommar, sommar
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hm, har haft tusentals bra stunder så kanske gladare men just nu tänker jag mer på hösten som vart mentalt ganska tung. Höstdeppen away!
15. Vad önskar du att du gjort mer? Dansat mer, skrattat mer, badat ute mer, rest mer, hånglat mer!
16. Vad önskar du att du gjort mindre? Ångrat det som redan varit. Lägga energi på idioter.
17. Hur tillbringar du julen? Med de jag älskar.
18. Blev du kär i år? Nej sånt har jag slutat med
19. Favoritprogram på TV? Gossip, Gray´s anatomi, the hills, the city. Det finns mycket bra att titta på.
20. Bästa boken du läste i år? Twilight böcerna
21. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? party förstås. Hanna bjöd in mig på födelsedagsfukost, sånt uppskatta av mig som fortfarande tycker att man ska bli väckt med tårta och paket på sin födelsedag. Frukost och paket hos någon annan fungerar lika bra! Sen förstås utgång med de bästa!
22. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite fler lediga dagar på stranden hade vart bra.
23. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jobbklädd med svarta byxor och tröja eller partyklädd med snyggaste klänningen
24. Vad fick dig att må bra? Allt vi hittar på tillsammans
25. Vilken kändis var du mest sugen på? Ha! Som att det kommer bli svårt att gissa. Robert Pattinson, hello goodlooking! Han kan jag ta vilken dag som helst



Kommentarer
Postat av: Elin T

Jag känner att du inte är helt ärlig i denna lista... :) Men men!



Jag vill på bio! Idag, imorgon, fredag, lördag... finns mkt att se!

2009-12-30 @ 11:51:41
Postat av: Hanna Strand

Du har väl haft stora framgångar Erica! På många plan! Du fick ju pris i Götet och du fick ligga flera gånger!

2009-12-30 @ 14:39:34
Postat av: erica

tack Hanna, jag glömde dessa framgångar:)

Elin, vad har inte vart ärlig om?

2009-12-30 @ 16:52:43
URL: http://magnefikaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0