Dan före dopparedan

Sista jobbdagen innan julledighet och ni kan ju gissa om det känns skönt. Dagen igår kändes som världens längsta med tanke på att det knappt var in någon kund på hela dagen.
Men idag jobbar jag kortdag och sen susar jag och mamma till Åsele. Det ska bli så himla skönt att bara få vara med familjen och ta det lugnt.
jag skippar tom annandagens utgång för att vara hemma. Skönt! Kanske håller jag på att bli vuxen nu?

Njut av den här dagen och glöm inte att hänga fram julstrumpan till i morgon. Jag har fortfarande inte kommit över att jag inte längre får julstrumpa, det blir liksom lite svårt att ge till sig själv. Jag ska helt klart tvinga min nästa kille till att ge mig, helt klart

ho ho ho
/erica

Kommentarer
Postat av: Hanna Strand

Hallååååå???? Update tack! NU!

2009-12-28 @ 16:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0