Att bryta sig in i sin egen bli....

Ja, i onsdags kom det åter igen en sådan dag då jag nästan rodnar åt mig själv, skrattar och är väldigt tacksam att ingen annan ser min. det finns sånna dagar, då jag är glad att jag är själv.

Jag hade precis fått ett samtal från Elin som sa att hon nu var klar på jobbet och jag kunde komma och hämta henne. Vi brukar ju käka tillsammans på onsdagar och just denna gång skulle jag ta bilen till Elin för att slippa gå hem efter Grays. Anyway...
Jag kommer hem och ska gå ut i bilen, (då är jag redan sen eftersom jag var tvungen att titta in i några affärer och köpa julklappar) att sätt i motorvärmaren eller ta med vantar och mössa är ingenting jag har tänkt på. Kanske kan jag skylla på att jag inte tar bilen så ofta eller kanske för att jag förtränger minusgraderna ute.

Som ni vet så har det ju regnat ett par dagar som min bil var täckt av is, kanske 2-3 cm runt om hela bilen.
Ringer Elin, för att berätta att jag blir lite sen, ska bara skrapa rutorna. Ska bara, ska bara. Trodde jag ja!

Hade först problem att ens få in nyckeln i låset, fick blåsa varmluft på nyckeln för att senare försöka få nyckeln längre och längre in.
Inte gick det att vrida om inte, inte ens en liten millimeter. Sprang fram och tillbaka mellan förar och passagerarsidan och tänkte att det måste ju gå. (Nu hade jag ju stått där i ca 10 min utan att närma mig öppningen av dörren.
Vid det här laget var jag väldigt nära att ringa pappa och säga att nu måste han minnsan komma och hjälpa mig för biljäveln går inte upp. Men en bra kvinna reder sig själv så tillsist kommer jag på att kanske bagageluckan går upp....
Jajjemen, visst gjorde den det men centrallåset funkar inte från bagaget, attans.
Då fanns det ju inte mycket mer att göra utan jag kryper in i bagaget (och ni som sett min polo vet att det inte är stort) hakar av hatthyllan, hyllan sitter fortfarande kvar i luckan så jag måste som krypa under den.
Jag vill också påminna alla om att det är mörkt och kallt, utifall ni glömt det.

Sedan lyckas jag få ner baksätet, åla mig fram, på något sätt ställa mig upp på med båda fötterna i baksätet för att slänga mig till framsätet.
Ett tag satt jag med ena benet på förarplatsen och det andra på passagerarplatsen men jag lyckades tillsist ta mig fram till dörren, knuffa upp den för att sedan ta tag i "avfrostningen" av hela bilen.

Tack och lov han jag ta mig runt och stänga bagageluckan innan grannen kommer ut och ska köra iväg i sin bil.
Hon frågar snällt
- Har du ingen motorvärmare??...

Efter det åkte jag snabbt som attans och hämtade Elin som senare bjöd på en väldigt god lax....så slutet gott allting gott...

Jag har dock lärt mig några saker.
1 Jag ska alltid, alltid ha motorvärmaren igång
2 Bagaget är större än jag tror!
3 Jg är uppenbarligen väldigt mycket vigare än jag trodde, jag var som en slags ninja där jag for omkring i bilen. (Jag tänker mig i alla fall det så att det ska kännas lite bättre)

Senare på kvällen så räddade jag också Elin och Jonas lägenhet från att brinna ner!! En ljusmanchett (hur stavas det egentligen?) brevid tvn började brinna. Orädd som jag var bara hoppade jag dit och blåste med en väldig kraft ut det. Man kan säga att jag gjorde ett riktigt blowjob! Haha.. ett riktigt!

Nu är det äntligen fredag!! Det känns i kroppen att jag fortfarande inte är frisk så jag ser verkligen fram emot en kväll framför tvn.

Lev och må!

Kommentarer
Postat av: Elin T

Haha! Helt underbart :D



Tror att du är så himla bra på BJ´s annars hade deras lägenhet kanske brunnit ner!

2009-12-04 @ 11:09:04
Postat av: Hanna S

'Ett tag satt jag med ena benet på förarplatsen och det andra på passagerarplatsen..' Är du bred mellan benen? Hohoho.

2009-12-04 @ 12:05:14
Postat av: erica

Hanna: jag är inte "bred" men uppenbarligen kan jag böja mina ben åt var sitt håll, prova och se om du också kan?

2009-12-04 @ 12:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0