Året som gått....

Här kommer lite minnen från året som gått.

Januari

I januari så for vi på första utefikat, startade planerna för NY och hade många trevliga middagar


Födelsedagsfika hos Hanna 4 januari





Elin T hade "Bling Bling" fest för att fira sin 26-årsdag





Februari

Februari tycker jag är en rätt trist månad, en mellanmånad, en transportsträcka till mars "min" månad. Men detta år vart den riktigt bra!







Alla hjärtansdag middag hos Elin och Andreas





Sista helgen i februari hade jag födelsedagsfest!





Dessa dagen efter är inte alltid så kul!

Mars

Min månad! Underbart! Okej, jag kan väl dela den med syster då!



Vi hade middag och gjode kolasås, sen gjorde jag den såsen om och om igen.





I mars kunde vi vara ute med skotern, det bästa på vintern. Vi tog en tur till Älgsjö där Viktor tog en korv och Edvin (trots allas förvåning) käkade ärtsoppa!






Som vanligt så drack vi många goda drinkar men var ju ockås tvungen att lägga pengar på annat än champange.....



I slutet av mars var vi i Borgafjäll, det var dimmigt hela helgen så vi såg inte ens en fjälltopp. Men mycket gott dricka blev det. Som är den berömde Pink panter!

April

Vad gjorde jag i april? Jag har inte en enda bild där det står april på. Konstigt, eller så var det här vi insåg att vi måste spara pengar till vår resa.

Sista april spenderades hos Frida och David.

Maj





Första maj tog jag och Hanna en cykeltur till Baggböle herrgård. Det var härlig och det var varmt. Vi kunde sitta i t-shirt ett tag och vi kännde att äntligen är sommaren på väg....




Vi spelade brännboll som avslutades med café Göteborg, gott fika där jag spenderat flera stunder.



I maj fick jag också, på över 1 år träffa mitt fina, fina hjärta! Det roliga var att han blev så glad när han såg mig och han lämnade inte min sida på hela kvällen. Han var sig lik och tror fortfarande trots sin storlek att han är en liten knähund. När jag tillslut ställde mig upp för att åka så klev han också upp och ville gå han med, det är kärlek det.

Juni

Ja, vad minns jag om juni. Kommer ihåg att denna månad bestod av en lång väntan...på både ett och annat sätt.
Badade vid ett tillfälle i någon slags tjärn och såg en groda.
Sen kom ju det vi alla väntat och längtat till så länge....



New York, New York. Vilket minne, det gör vi om snart igen. God mat, bra shopping och en fantastisk upplevelse.
Vid ett tillfälle fick vi leka riktiga modeller också!



det blev endel partyn och spontanutgång på en tisdag är ju aldrig fel...





Juli

I juli kom semestern och jag minns en helt underbar dag på stranden då Cissi var här.

Jag hade pojkarna hos mig och vi var både på Leos lekland och tittade på ormar i Holmsund.


Jag deppade för det dåliga vädret och fick bubbel och present av Hanna S.
Sedan bar det iväg till Åsele (egentligen Risbäck) där vi skulle döpa lilla Agnes



Sedan kom markanden och den var lika fab som vanligt. Nätterna var långa och ölen för små..he,he...
Kvällarna spenderades med gott sällskap, skratt och diverse dricka och avslutades alltid (till och med på söndagkväll) på pizzan med nattamat och ännu mera öl!

Konstigt nog har jag bara kort sen onsdagen, undrar vad som hände sen....


Augusti





vi gick på ännu mer party och tänkte avsluta sommaren på nydala med ett dopp. Där blev det istället grillning med det vi kunde hitta.
Vi njöt av det som sommaren som vart och jag hade bitmärke i nacken! Haha!



September

Här (eller egentligen tidigare) började jag känna att hösten är trist, tur att man har vänner som drar iväg en på massa skoj, som här helgen i Mellansel









På promenad till farfar, en helg i Åsele
Oktober



Jag minns en partykväll som spårade och jag gick kostrådigvarutbildning i stockholm.





Vi tog också höstens första kväll på schlagern där jag och Elin förstås var tvungen att ta en kareoke 

November

Jag var på finfest med jobbet. Umegalan.



Jag och Stina dansade och representerade så att säga;) Perrelli var också där!



Jag fick mottaga pris på Xtravaganzas årskonvent, som hälsocoach och för min kund som vann årets framgångssaga.


Alla tjejer på jobbet

Det var här någonstans jag kom på att jag skulle vara nykter till jul. Efter mycket fest (det blev mycket fest detta år) så var både kropp och själ slut. Jag behövde återhämtning och lugn och ro (trodde jag, ja!) Men vad gör man inte när polarna kallar....

December



Elin T bjöd på middag hos sina föräldrar, som blev till födelsedagsparty hos Elin P, som blev en tidig kväll....

Hanna hade födelsedagsfest, lyxigt två fester på 1 år. Denna gång för att fira att hon blev 26. Hon fick en bok där hon kunde lära sig de hetaste dansmovesen...






Tillsist kom vi till julen som spenderades hos pappa detta åt.
Vi hade en del paket att dela ut



Men jag spenderade min största tid vid gottebordet:)


Vi avslutar året i morgon på Rex, tydligen har de hört ryktas om oss för de ringde nyss och erbjöd oss ett enskillt rum....packet kan inte blandas med andra....
Tack alla ni som fått detta år att vara helt fantasktist, vi siktar på ett ännu bättre 2010. Det kommer bli magiskt

Kommentarer
Postat av: Frida

Härlig resa tillbaka i tiden där Erica, mycket smickrande bilder ;) Vi ses snart! Puss

2009-12-31 @ 12:59:57
Postat av: Hanna S

Så fin årssammanfattning Erica! Kul med bilder jag inte sett innan och kul att du minns så bra. Vi är så fina! Glad att jag har er verklige, allihopen!

Puss och ses ikväll!!

2009-12-31 @ 13:21:49
Postat av: erica

Right back at U baby!

2009-12-31 @ 13:51:06
URL: http://magnefikaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0