And Finally....


Årets sista dag och jag sitter nyduschad, och med målade naglar. Har gjort ansiktsmask så att jag ska se så smashing ut som möjligt!

Men nu till det sista....Nyårs löftet!

Jag läste en bloggtjejs årskrönika där hon skrev så här: Att hon försökte leva våren som tagen ur denna reklamfilm.
Det lät fint tyckte jag. Så jag snor den!
Jag ska leva 2010 som om det var tagen ur en reklamfilm!

Sen ska jag:
vara modig
Skratta
prova nya saker
resa
alltid ge 100 %
utvecklas i jobbet
käka goda middagar
dricka mycket cava
och se smashing ut while doing it;)

Så från mig till er

GOTT NYTT ÅR


Kommentarer
Postat av: Moster

Vilken partypingla, Gott Nytt År!

2010-01-01 @ 11:38:26
Postat av: Hanna Strand

Vi behöver inga nyårslöften eftersom vi ändå gör allt så bra!!!!

2010-01-02 @ 13:34:23
Postat av: Hanna

Moster- tänkte nu har hon fått spel, komenterat sitt eget inlägg. Men jag hajar nu.



2010-01-04 @ 18:20:01
Postat av: erica

Hanna! Jag har ju faktiskt en egen moster..haha..

2010-01-05 @ 16:58:25
URL: http://magnefikaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0