2 december

Vi är inne på årets sista månad och jag kan äntligen säga att jag ser toppen på uppförsbacken. Om en månad vänder det och vi går mot bättre tider= våren. Jag gillare!
Jag gillar december också fast trots julppynt så har jag ingen julkänsla, vet inte vad det beror på.
Jag kan i alla fall glatt säga att jag snart köpt alla julklappar, har några få kvar men sen är det klart!
Vi får se om det räcker till en liten julklapp till migsjälv också!

i måndags så blev jag stoppad av polisen för första gången, det var riktigt spännande. Nja, okej kanske inte så spännande men polisen skrattade glatt åt mig när jag berättade att det var min första gång.
Snabbt var det gjort och som tack för att jag svarade på ett par frågor för någon undersökning så fick jag en biobiljett. Tack polisen!' Undrar vilken film jag ska se

Snart dags att gå på jobbet och jag har ont i halsen igen. Ingen träning för mig.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: H.Strand

29 dagar kvar av 2009. Bra år. Det var ett fint år med massa kul! Hoppas det hinner hända nåt mer innan det är 2010.

2009-12-02 @ 11:37:10
URL: http://itsthewayweare.blogg.se/
Postat av: Erica

Hanna: vi får det att hända. Innan året är slut:P

2009-12-02 @ 11:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0