Vart tog sommarn vägen?

Tycker ni att jag tjatar om detta? Att jag allt för länge haft en alltför negativ ton här på bloggen? Jamen sluta läs då, för det verkar inte bli bättre idag.
Idag är det...hör och häpna 11 grader varmt ute! I solen! Huga, undrar hur varmt det är i skuggan? Jag som trodde att augusti hörde till sommaren.

Nåja, jag är trots detta på ganska bra hömör idag. Har mycket att göra på jobbet så det känns som om dagen kommer gå himla fort.
kära syster hade en idé om att jag skulle ha något som kallades "veckans tanke" här på bloggen...(ja, jag vet. Vart får hon allt ifrån?) Och för att göra henne nöjd då kommer här en:
Hur kommer det sig att trots att man lägger sig i tid så är man alltid trött när väckarklockan ringer?
Hm.. jag vet inte om det var en sån här tanke hon hade tänkt sig, tror hon förväntat sig nått lite djupare. Men det var det här hon fick.

Nu är det dags att göra sig i ordning för jobbet, innan dess har jag en viktigleverans att göra. "Vovvi" måste nämligen tillbaka till Viktors ägor. Mycket viktigt.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men ojojoj då! "sluta läs då". hah.

2009-08-18 @ 13:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0