Tillbaka till verkligheten!

Tänk att 5 veckor kan gå så himla fort! Hur har det hela gått till?
Nåja mycket bra har jag haft det. Och tänker man tillbaka så har jag hunnit med ganska mycket också, både aktiviteter och att slappa.
Idag är man tillbaka på jobbet. Startade dagen med en morgonpromenad och snart är det dags att börja. Kanske jag ska gå en sväng på stan först..säkert finns det någonting att handla!

Läste ett gammalt blogginlägg från maj där jag skrivit massa saker som jag längtade till...vet ni vad jag längtar till just nu?
Ingenting! Det måste fixas, snart!

En av sommarens höjdpunkter  var ju helt klart NY så här kommer lite bilder!




Haha.. vi hade galet roligt! Vad säger ni brudar...när är det dags igen?

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: H.Strand

ABSOLUT bästa bilden utan tvekan! Vi ska längta massor, vi ska kolla kalendern ikväll och planera in massa finfina saker som vi ska sysselsätta oss med i höst! Puss!

2009-08-10 @ 12:08:46
Postat av: Anonym

haha, LOVE den där bilden!! Ja se till att planera in (minst) en tripp till gbg nu :)

2009-08-10 @ 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0