TGIF

Fredag igen! Härligt när det känns som om dagarna bara susar förbi. Jag tror att jag börjar komma tillbaka till mitt gamla glada självt igen! Livet och framför allt hösten börjar att se ljusare ut.

Jag och Elin T har kommit igång med träningen igen, ni ska se vilka fasta fina kroppar vi redan fått.
Lördagkvällen kommer spenderas ute med några av mina favvotjejer. Vi har redan bestämt att kvällens dryck blir sangria så vad kan bli fel av det?
Jag och Frida har också bestämt oss för att åka på träningskonvent i sthlm i november. Jag längtar redan till Jenny Widegrens pass "Booty" Det kommer bli så kul.

Se vad lite härlig planering kan göra för humöret, kanske har det något att göra med att det är fredag också. Haha, jag kanske inte alls är såhär glad på måndag?!

Vad annat? 18 vecker till jul. Det plågade jag migsjälv med när jag var lite deppig.
För tillfället känner jag mig annars så härligt romantisk och lite (mer än vanligt) löövesick!
Varför? Jo, jag lyssnar på talbok, nämligen Twiligt och oh my lord vad den är bra! Gillar ni romantik...gränsöverskridande kärlek...då är det här något för dig. Lite svårt att förklara hur bra den är.

Ja okej, jag kanske är lite sen men hur kunde jag veta att det skulle vara så bra när Hannas svar på om den var bra var:  - Jo, den var okej, men han är ju riktigt snygg.
Iof så skulle bara det faktum att få titta på en snygg kille gjort att jag borde sett den för längesen men jag trodde det var en dålig, konstig film.
Tack Elin för att du visade mig himmelriket!
Haha..ja, det verkar ju bara vara jag och Elin T som fortfarande trots 26års ålder beter oss som små 14åriga flickor när det kommer till kärlek.
Lovely. snart klar med första boken!

Nu mina vänner tycker jag att ni ska ha det en riktig toppenfredag. Det ska jag (funderar fortfaraden på om det blir pump eller vilodag!)

/Over and out


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Underbart att du är "tillbaka"! Och ja, du är lite mer romantiskt lagt än jag, eller ganska så mycket! Men vi är olika, det är bra det! Hur skulle världen annars klara sig liksom!

2009-08-21 @ 12:23:43
Postat av: Elin T

Varsego! Allt för dig sweetie :) Hoppas att andra boken faller dig i smaken!

2009-08-22 @ 09:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0